söndag 21 september 2014

Besök av världens bästaste farmor!


Vi får en massa besök här hemma nu och i fredags kom min farmor hem till oss och skall stanna ända tills imorgon :) Har dock liiiite svårt för att säga F så det får bli momo här med! 

Vi har lekt en massa, rensat i trädgården och bakat goda pizzabullar. Vi har även varit ute och promenerat hela familjen i det fina vädret. Dock har jag varit lite gnällig de senaste dagarna och det var farmor som upptäckte att det berodde på att jag hade feber.. en hel del faktiskt, 39,5 :(

Så det blir inge förskola för min del imorgon, men väl hemmamys med farmor, mamma och lillebror! Lillebror som förövrigt bara sover och sover och sover.. iofs är han vaken en del på nätterna, men det märker ju aldrig jag av...



Kan ni se vilken fantastiskt fin pizzabulle som jag bakat?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar