lördag 20 september 2014

När Max kom


Dagen då Max kom till oss blev lite konstig för mig, men konstig på ett bra sätt! Mamma lämnade mig på förskolan på morgonen, går ju bara 3dagar i veckan nu och bara mellan 8:30-13:30, så det var inget konstigt med det. Men sedan när jag trodde att mamma skulle komma och hämta mig, så dyker min mormor och morfar upp där på förskolan istället.
Först blev jag lite konfundersam, men sedan var det ju bara jätteroligt att de kom för att hämta mig. Jag fick även visat dem runt på min förskola. 

Väl hemma så kom aldrig mamma och pappa hem den kvällen och jag somnade med mormor i mamma och pappas säng. Men på morgonen så var pappa där! Han hade kommit hem på natten. Så vi gjorde oss iordning och åkte till sjukhuset där min mamma var, och min nya lillebror. Det var verkligen så mysigt att se alla igen!

Kan ni tänka er, Max hade med sig en present till mig, världens coolaste brandbil fick jag. Som både låter och kan spruta vatten. Vilken lillebror så snäll va!


Här är min mormor och Max!


Å morfar och Max!


Å busfröet JAG :)


Morfar med sina prinsar <3


& en bild på mormor och jag när vi bakar bullar :)


Sedan stannade mormor och morfar hos oss hela helgen och det var så mysigt att ha dem där. Speciellt då de lekte en massa med mig när pappa och mamma var upptagna med lillebror. Blev lite tomt när de åkte hem förra söndagen. Men vi ses ju snart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar