torsdag 25 september 2014

Torsdagens eftermiddag


Idag har jag varit på förskolan och lekt med mina bundisar Ellen, Mille och Charlie :) Det är rätt så skönt att få komma till förskolan nu och leka av sig lite, speciellt eftersom mamma inte är jätterolig där hemma med lillebror...

Fick en ordentlig överraskning när mamma kom för att hämta mig, med sig hade hon min flicka Alice, hennes syster och mamma. & lillebror Max såklart!

Så vi tog en liten promenad innan vi gick hem för att äta mellis. Efter melissen lekte vi en stund inne på mitt rum där vi, i vanlig ordning, drog fram mer eller mindre ALLA mina leksaker!



Sedan smög Alice och jag iväg en sväng och mamma kom på oss med att brottas inne i gästrummet!


Vädret har varit lite skumt idag, men solen sken så fint på eftermiddagen så vi gick ut i trädgården för att leka lite i sandlådan!



Max sov mest hela tiden... som han brukar göra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar